Na Slovensku odštartovala nová súťaž digitálneho marketingu Digital Pie
Termín:20. 1. 2017
Popis:Prihlasovatelia môžu so svojimi prácami zabojovať o víťazstvo v 3 kategóriách a o výsledkoch budú rozhodovať 2 poroty. Prihlasovanie prác končí 31. 1. 2017. Za súťažou stojí Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencii - TheMarketers.biz.

Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami za uplynulý kalendárny rok. Súťaž je určená len projektom v oblasti digitálnej komunikácie (nie produktom, startupom a pod.). Digital PIE má 3 kategórie. Porota bude posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution).

 

Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz. O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. „Veľká porota“ bude zložená zo všetkých prihlasovateľov a bude rozhodovať o postupe prác na shortlist. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

 

„Kmeňová porota“ bude mať 13 členov a tvoria ju odborníci z rôznych oblastí biznisu a digitálneho marketingu – z agentúr, médií a zadávateľov reklamy. Jeden porotca sa do Kmeňovej poroty dostane žrebovaním z Veľkej poroty. Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Slávnostné vyhlásenie víťazov spojené s afterparty sa uskutoční 3. marca 2017 v priestoroch bratislavskej Umelky, lístky na galavečer budú v predaji v priebehu februára.

 

„Digital PIE je ďalšou z aktivít, ktoré v ADMA realizujeme s cieľom štandardizácie prostredia a na podporu digitálneho marketingu na Slovensku. Takáto súťaž tu dlhodobo chýbala a som rád, že sa nám ju spolu s naším partnerom TheMarketers.biz podarilo pripraviť. Jej hlavnou výhodou je, že bude posudzovať všetky tri aspekty našej práce, teda nápad, spracovanie aj výsledky,“ približuje prezident ADMA Pavol Kubán.

 

Peter Šebo, partner TheMarketers.biz dopĺňa: „Pre nás je Digital PIE logickým rozšírením našich aktivít v oblasti digitálneho marketingu. Po najväčšej digitálnej konferencii sme radi, že spolu s ADMA môžeme realizovať aj národnú súťaž v tomto odvetví.“

 

Do prvého ročníka súťaže sa môžu prihlásiť práce, ktoré vytvorili slovenské subjekty v rokoch 2015 a 2016. Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže. Prihlasovať práce je možné do 31. januára 2017. Shortlisty budú na stránke zverejnené na začiatku februára.

Prosím čakajte