TMR spúšťa iniciatívu „Aké Tatry chceme“, ktorá má podporiť širšiu diskusiu o ďalšom rozvoji Tatier
Termín:21. 12. 2016
Popis:Spoločnosť Tatry mountain resorts (TMR), a.s., ktorá je stredoeurópskym lídrom v poskytovaní služieb cestovného ruchu, vytvorila online platformu „Aké Tatry chceme“, s cieľom podnietiť širšiu verejnú diskusiu o ďalšom smerovaní regiónu Tatier. Iniciatíva nesleduje iba oblasť cestovného ruchu, ale má ambíciu prinášať témy do diskusie aj o rozvoji dopravy a infraštruktúry, ľudského kapitálu či zveľaďovania prírodného a kultúrneho bohatstva Tatier. „

„Naša spoločnosť podniká v Tatrách už niekoľko rokov a máme záujem pôsobiť tu dlhodobo, takže prirodzene potrebujeme poznať názor čo najširšej verejnosti, akým smerom by sa mali Tatry rozvíjať. V diskusiách, ktoré vedieme pri každom našom projekte s rôznymi inštitúciami, občanmi či podnikateľmi, sa oveľa častejšie stretávame s názormi, čo všetko v Tatrách nechceme, a iba veľmi málo zaznieva pozitívna vízia toho, čo chceme, aby sa v Tatrách rozvíjalo. Aj pomocou tejto iniciatívy chceme nájsť prienik medzi tým, kde vidíme príležitosti my ako podnikatelia, a čo chce v Tatrách vidieť verejnosť – a tým myslíme nielen miestnych ľudí, ale aj návštevníkov a všetkých, ktorí majú Tatry radi a navštevujú ich“, hovorí v súvislosti so spustením iniciatívy generálny riaditeľ TMR Bohuš Hlavatý.

 

Online platforma www.AkeTatrychceme.sk chce prinášať zaujímavé témy a materiály o Tatrách a tiež inšpirácie zo sveta, ktoré majú napomôcť vytvoreniu spoločnej vízie pre Tatry. TMR má záujem dať na nej priestor pre názory aj iných subjektov a ľudí, ktoré rozvíjajú svoje aktivity v Tatrách a majú záujem o ich rozumný rozvoj. Tematicky je stránka rozdelená na päť hlavných oblastí – Bohatstvo Tatier, Doprava a Infraštruktúra, Šport a relax, Gastronómia a ubytovanie a Ľudia, pretože práve rast ľudského kapitálu a vytvorenie pracovných príležitostí sú pre rozvoj regiónu kľúčové. Zároveň stránka poskytuje priestor aj pre širokú verejnosť, aby formou prieskumu vyjadrila svoj názor na hlavné problémy, či rozvojové plány v regióne Tatier.

 

„Našou víziou je, aby sme krásne miesta v Tatrách mohli v čo najväčšej miere sprístupniť aj pre menej zdatných turistov, napríklad pre deti, lebo iba ak ich dostanú možnosť spoznať, môžu si k nim budovať vzťah. Tiež by sme chceli, aby návštevníci v Tatrách našli čo najkvalitnejšie a profesionálne služby a zároveň mali dostatok možností, ako tu tráviť čas celoročne a za každého počasia. Ale zároveň si uvedomujeme, že úspech nášho podnikania úzko súvisí s tým, ako bude vyzerať prírodné prostredie Tatier a preto chceme aj svojimi aktivitami prispieť k tomu, aby boli Tatry krajšie a čistejšie, nie naopak,“ uzatvára za TMR Bohuš Hlavatý.

Prosím čakajte