Česká spoločnosť Asiana podporila rozlet Slovákov portálmi Mapaleteniek.sk a Superletuška.sk
Termín:6. 12. 2016
Popis:Kampaň nás v spolupráci s blogerkou a cestovateľkou Martou Rajkovou zaviedla na Zanzibar

Propagácia unikátneho portálu na vyhľadávanie leteniek Mapaleteniek.sk a spoľahlivého, efektívneho a rýchleho vyhľadávača letov Superletuska.sk, poháňaného globálnym distribučným systémom Amadeus, celosvetovým lídrom vďaka technologickým inováciám – to bola nosná téma kampane českej spoločnosti Asiana. Táto česká rodinná firma zamestnávajúca 120 ľudí vstúpila nedávno na slovenský trh. Kampaň nás v spolupráci s blogerkou a cestovateľkou Martou Rajkovou zaviedla na Zanzibar. S výherkyňami online súťaže sme zase leteli do Madridu.

 

Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o značkách Superletuska.sk a Mapaleteniek.sk, informovať ľudí o iných alternatívach pri vyhľadávaní leteniek prostredníctvom nových moderných nástrojov. „Len v októbri sa nám podarilo zvýšiť počet rezervácií o 52,1%“, hovorí marketingový manažér spoločnosti Asiana Jan Marek.

 

Medzi mediatypy využité v kampani patrili rádiá, OOH ( Bilbordy), PPC a PR. Kampaň si Asiana pripravovala po grafickej stránke in-house. PPC kampane spravovala Dobrá Agentura, rádio a bilbordy zabezpečila agentúra Neomedia.

 

PR komunikáciu a komunikáciu na sociálnych sieťach zabezpečovala agentúra AMI Communications a AMI Digital. Ústredným motívom kampane bola výprava cestovateľky Marty Rajkovej na Zanzibar, o ktorej sa výdatne informovalo formou earned, owned aj shared media, napríklad aj prostredníctvom inšpiratívnych videí či natívnych textov. „Pre klienta sme sa snažili pripraviť integrovanú kampaň kombinujúcu viaceré formy komunikácie prostredníctvom rozmanitých nosičov, aby sme oslovili čo možno najviac záujemcov o služby ponúkané cez portál Mapaleteniek.sk  či Superletuska.sk. Podarilo sa nám tiež splniť KPI – zabezpečili sme mediálnu hodnotu vyše 30 000 eur podľa metriky AVE (advertising value equivalency),“ povedal Sergej Danilov z AMI Communications.

 

Zaujímavé linky:

 

http://travelistan.sk/video-tyzden-na-zanzibare/ https://www.facebook.com/travelistan/videos/1247896231936968/ https://www.youtube.com/watch?v=nGrGsuy90_4
https://www.facebook.com/SuperLetuska/videos/1625839871049930/
https://dennikn.sk/blog/prvykrat-do-afriky-a-rovno-na-zanzibar/
https://cestovanie.aktuality.sk/clanok/20437/zanzibar-ostrov-pestry-ako-paleta/

 

Spoločnosť Asiana, ktorá prevádzkuje unikátne portály Superletuška.sk a Mapaleteniek.sk, spolupracuje so svetovou jednotkou v rámci globálnych rezervačných systémov (GDS) – Amadeus. Od roku 1993 fungujú na českom trhu (5 strategicky rozmiestnených pobočiek) a nedávno expandovali na Slovensko. Vďaka tomu môžu už aj našinci plne využívať šikovnú službu zaručujúcu efektívne a pohodlné vyhľadávanie leteniek kdekoľvek do sveta so servisom špičkovej kvality a zárukou prvotriednej starostlivosti.

 

Rýchlo a do celého sveta

 

Spoločnosť totiž mapuje 12 letísk, 521 destinácií a k dispozícii sú 4 milióny kombinácií termínov, cien a destinácií. Celé vyhľadávanie trvá len dve sekundy; stačí sa len rozhodnúť, do ktorého kúta sveta sa chce zákazník vybrať. Superletuska.sk tiež dokáže zaistiť vynikajúcu starostlivosť o zákazníka. Ak by pasažier z rôznych príčin zostal na cudzom letisku napr. kvôli zrušenému letu, bude mu poskytnutá čo najadekvátnejšia alternatíva, aby sa dostal do cieľovej destinácie.

 

Obrat spoločnosti Asiana v roku 2015 dosiahol 2,7miliardy českých korún (100 miliónov eur). Ide rodinnú firmu s naozaj dlhou históriou – od jej vzniku dosiaľ sa už narodilo 68 detí. Tím pracovníkov sa momentálne ráta na 120 kolegov a stále sa rozrastá.

Prosím čakajte