Slováci prvý krát zvíťazili na prestížnom festivale v Cannes
Termín:20. 10. 2015
Popis:Cenu za najlepší 3D film na prestížnom festivale Cannes Corporate Media & TV Awards 2015 si po prvý raz v histórii tohto podujatia odniesli Slováci.

Ocenená snímka Odysea energie, ktorú produkovala slovenská firma Strategic, sa vyrábala približne osem mesiacov a spolupracovalo na nej asi 40 ľudí

 



"Sme veľmi poctení, že našu prácu ocenili na festivale v Cannes. Cena v podobe delfína, pre nás znamená jedno veľké ďakujem za prácu, nápady a energiu, ktorú sme do filmu spoločne ako tím investovali," povedala výkonná producentka zo spoločnosti Strategic Katarína Krivosudská. Asi sedemminútový film Odysea energie ilustruje všetky dôležité etapy zrodu zdrojov energie a ich využitie. Film Odysea energie je možné vzhliadnuť jedine v informačnom centre Energoland, ktoré sa nachádza pri jadrových elektrárňach Mochovce. Snímka je súčasťou 33 interaktívnych expozícií a premieta sa v plne automatizovanom 3D kine.


Na šiestom ročníku udeľovania cien za najlepšie audiovizuálne diela, ktorý sa konal 15. októbra 2015, si cenu prebrali Katarína Krivosudská z agentúry Strategic, s.r.o. a Miroslav Šarišský zo Slovenských elektrární, a.s.


Cannes Corporate Media & TV Awards je jedným z najprestížnejších svetových festivalov v audiovizuálnom priemysle v komerčnej sfére. Porota udeľuje spomedzi stoviek prihlásených diel z celého sveta sošky v podobe delfína v niekoľkých desiatkach kategórií.

O spoločnosti Strategic, s. r. o.


Spoločnosť sa zaoberá najmä inováciami moderných technológií a kreatívneho obsahu, pričom využíva zariadenia ovládané interaktívne a dotykovo. Snaží sa tak spájať zobrazovaciu techniku (led, lcd, projekcie, hologramy a pod.) s kreatívnym, plnohodnotným a zaujímavým obsahom. Firma produkuje animácie, reklamné spoty, filmy, 2D, 3D reklamné kampane, firemné identity, aplikácie a iné. Viac o spoločnosti: www.strategic.sk

Prosím čakajte