Firemný web Petit Press v novom kabáte
Termín:24. 6. 2015
Popis:V polovici júna inovovalo vydavateľstvo Petit Press, a.s. svoj firemný web.

Redizajnovaná stránka poskytuje prehľadnejšie štruktúrované informácie o spoločnosti, jej médiách i činnostiach - od vydavateľských, cez tlačiarenské až po reklamné služby.



Oproti doterajšej webovej stránke, ktorá má za sebou vyše desať rokov, má nový web logickejšiu obsahovú štruktúru a modernejší dizajnový kabát.


 

Domovská stránka www.petitpress.sk naviguje užívateľa do troch základných informačných kategórií: médiá, predplatné a inzercia. Pre záujemcov o predplatné sú k dispozícii popisy ponúkaných možností objednania printových médií vydavateľstva aj so zľavami, pre inzerentov prináša lepšie usporiadanie ponúkaných produktov. Napríklad v sekcii s inzertnými produktami Sme.sk sú prehľadne usporiadané ukážky reklamných formátov podľa kategórií (bannery, textová reklama či video formáty).

 

Web, ktorý obsahovo pripravil marketingový tím Petit Press v spolupráci s inzertným oddelením, komunikuje aj aktuálne akcie a novinky. „Okrem doladenia obsahu nového webu podľa záujmu a požiadaviek užívateľov, ale i jednotlivých divízií našej spoločnosti, by sme chceli v krátkej budúcnosti spustiť mobilnú verziu stránky, zvažujeme aj formu pridania aktuálnych pracovných ponúk a do budúcna predpokladáme aj anglickú jazykovú verziu webu“, povedala Monika Kľusková, šéfka marketingu Petit Press, a.s. „V každom prípade je nový firemný web spoločnosti Petit Press nielen obsahovo lepší a vizuálne modernejší, ale i technicky stabilnejší a lepšie spravovateľný“, dodáva Monika Kľusková.

Prosím čakajte