Zľavové portály predávajú najviac vstupov do aquaparkov
Termín:5. 5. 2015
Popis:Trh medziročne stúpol o 8 %

Prvý štvrťok 2015 sa predaju tovarov a služieb prostredníctvom zľavových portálov darilo. Podľa Daniely Holej z najväčšieho agregátora zliav, zľavy.sme.sk, tento rok odštartoval veľmi dobre: „Napriek prirodzenému poklesu, ktorý nastal po ukončení vianočnej sezóny, celý trh opäť zaznamenal medziročný nárast, čo nás veľmi teší. Znamená to, že nakupovanie cez zľavové portály si obľúbilo opäť viac ľudí.“

 

Zľavové portály si vybudovali svoje základne verných zákazníkov, a preto k výrazným zmenám v ich poradí nedošlo.

 

Poradie zľavových portálov podľa dosiahnutého obratu v prvom kvartáli 2015:


grafzlavy-r498_res.jpg

Zdroj: zľavy.sme.sk, dealstream.sk


Obrat zľavových portálov od začiatku roku dosiahol hodnotu 12,7 milióna eur

 

Celkovo sa od januára do marca predalo viac ako 700-tisíc kupónov. Dve najpredávanejšie zľavy boli, rovnako ako v uplynulom roku, vstupy do aquaparkov Tatralandia a Gino Paradise, ktoré patria u Slovákov k dlhodobo najobľúbenejším. Tento fakt potvrdzuje aj to, že obe zľavy sa predali viac ako 15-tisíckrát.

 

Tretia najpredávanejšia zľava bol celodenný skipass do Snowparadise Veľká Rača, ktorý si zakúpilo viac ako 10-tisíc ľudí.

 

Exotické dovolenky v zime ľudí neoslovili

 

Viacero zľavových portálov skúsilo predávať aj dovolenky do Egypta, Dubaja, New Yorku, Brazílie, či plavbu po Karibiku za stovky eur. Ani jedna z nich však rekord v predajoch neurobila.

 

Spomedzi drahších produktov, sa darilo zľave na operáciu očí s doživotnou zárukou za 679 eur, ktorá sa predala viac ako 40-krát.

 

Prosím čakajte